24 dagar... the day, you slipped away.

25 dagar utan dig

Jag låtsas som att allt är okej, att allt är som vanligt.
Men vet ni vad? Ingenting är som vanligt utan min älskade farfar.
Du var den enda som förstod mig man kunde alltid prata med dig. Jag kommer alltid att finnas här nere för dig jag kommer leva för dig utan att göra dig besviken, för en dag ska ju jag ska ju bli som dig.
Och du, farfar, du var ju en ängel för alla! Helt underbar, alltid snäll. Livet är inte rättvist! Det är en sådan som du som förtjänar ett långt och lyckligt liv. Visst, du levde lyckligt, men inte långt. Du var/är värd allt.
Jag hoppas att du har det bra där uppe för det är du värd. Jag hoppas du kollar ner på mig ibland för det kommer jag göra jag kommer kolla upp på dig. Dom bästa minnerna skapade vi, även om dom bleknar så kommer du alltid finnas i mina tankar.

det va sista gången jag såg honom . sista..

aldrig att det va sista gången jag såg dig. Jag har en bild i huvudet som jag ser hela tiden , och den bilden är på dig. Du fick en nyckel till mitt hjärta, där du alltid kommer att finnas.

Jag älskade dig då, nu och föralltid Finn Ivar Sandgren

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kn ju inte ta mn text!! gris, ta bort1 å sluta ta mina rubriker! /mvh syrran

2010-06-20 @ 08:08:28
Postat av: cornelia

jag älskar dig !

2010-06-20 @ 23:02:29
URL: http://corneliaida.blogg.se/
Postat av: hilda

sv. älskar dej cornelia

2010-06-21 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0