simone, hanna, <3

hejhej, längesen nu.
dom här tre senaste dagarna har vart så jävla bra!
i söndags va jag i alingsås på dop, min kusin som döpte sig, himmla söt är hon !
Sen så åkte jag hem och messade med Simone så bestämde vi att vi skulle mötas och cykla till vinåvallen och så frågade vi hanna också :) och när vi kom va Oskar Möller och sjukt många mer där och spelade fotboll. Sen ringde vi arijan och rasmus och sa att dom skulle komma med dom kunde typ inte ;s och då kom jossan och emma så spelade vi fotboll och massa sånt(a) fast emma va inte kvar så länge. Igår då så skulle jag träffa Ebba, Simone och Hanna på ip, men så va jag lite seg, hehe ^^ så när jag cyklade så mötte jag dom för dom var på väg hem till mig xd sen så cyklade vi till ip lite och sen till jossaan med då va inte hon hemma sså vi cykla vi till emma och då va dom på prem, sen mötte vi dom och prata lite ;) sen så cyklade vi till ip igen, fan vad kul vi hade. och så var vi där rätt länge sen vid halv 6 på kvällen så stack vi hem. Klockan 19 så mötte jag hanna och simone vid ip och dit kom jossan också :) vet inte riktigt vad det blev eller vilka som vann på matchen, va inte så insatt i matchen (a' så va det massa som spela fotboll och då va vi med. va med sjukt många där amy jossan hanna och simone å sjuuuuuukt mångaaa mer :) amanda andersson, så jäkla rolig och söt :)
sen vid nio så stack jag hem och sen så cyklade jag tebax och sen hem igen klockan 10  :) jävla bra dag och kväll asså.
Och idag vid halv 2 ungefär så cyklade jag och mötte hanna och simone så stack vi till ip, och skulle träffa arijan och rasmus och ja, inte så länge ? sen så stack vi till willys och köpte cola (a) och typ va ngn stans och drack dden xd
OCH vi toog massa bilder idag, igår och i söndags :D
ska ladda upp nåra sen :)

tack till dom som orkat läsaaaa ;d

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0