hannaåsimone jag älskar er ! ♥

Igår mötte jag Simone vid bron vid fem i halv 6, sen cyklade vi till ip och där va Erik, Jennie och Adam.
Sen kom typ Oskar och Erik Möller, Jossan madde och Olivia.
Sjukt kul (a)
Och idag skulle jag och Simone kolla på match, men så orkade hon inte för att det regnade -.-
Hahaha, menmen vid halv sju, sju så stack jag ut och ringde Hanna så mötte jag henne OCH DET VA KOSSOR DÄR hahaha dom typ stod och kolla på oss och gick till oss ;oo men iaf så cyklade vi till ip, och vi gick typ runt och snacka och kollade på en annan match det va ttyp 94orna som spelade, vi va la inte jätte insatta i matchen om man säger så.
Sen ringde vi Adam men han svara inte, sen så messa vi med han och sa att han skulle komma. Och då kom han.
Och bara för att jag och Hanna är så mogna, så gömde vi oss i buskarna och trodde han inte skulle märka oss xd
Sen kom Jennie och Erik lite senare så kom Oskaaaaaaaar.
Aja sjukt kul hade vi !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0