Hanna Khanjer, ♥

jag börjar med att säga tack du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt.
du är min livsglädje, du är min medicin du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv.
du är en ängel, ena halvan av min kropp det bättre halvan av min kropp.
du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.
om jag skulle dö är du rosen på min kista. skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna.

du är det bästa jag har, lämna mig aldrig för utan dig är det ingen mig .
du finns där när jag behöver dig.
jag är jävligt glad, för du är tryggheten jag bär på.
att jag aldrig lämnar dig, det är någonting jag svär på.
man ska aldrig säga aldrig, men jag kommer stanna med dig, och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig.
jag skulle aldrig nånsin släppa taget för, jag skulle bära dig tills dagen den kommer, tills dagen jag dör.

jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dig ibland jag lovar, i mitt hjärta står en massa lågor i brand.

och det är lågorna som brinner för det du ger.

du kanske tror att jag bara smörar, men jag lovar det är sant utan dig brevid mig baby så tappar jag min balans.

Hanna vi har ungefär kännt varandra i ett halv år och det känns som en evighet,  jag pratar med dig om allt utan att behöva oroa mig för att ngn annan ska veta det nästa dag.
sån vän som du skulle igentligen alla ha.

Tänk att känna sig ett med någon.

veta att man älskar någon, som jag älskar dig.

jag delar allt med dig,

som solen delar allt med månen.

ditt skratt ger mig värme,

som elden värmer det kallaste ansikte.

du är för mig, det finaste jag har.

din närvaro ger mig trygghet,

som jag bevarar i min själ.

utan dig vore jag en klocka som stannat.

utan dig vore jag is som sakta smält till vatten.

 utan dig vore jag....inget alls.
hanna khanjer jag älskar dig !




Kommentarer
Postat av: klara

fin text hilda :)<3

2010-08-10 @ 19:48:14
URL: http://klarabergsten.blogg.se/
Postat av: klara

fin text hilda :)<3

2010-08-10 @ 19:48:42
URL: http://klarabergsten.blogg.se/
Postat av: Hanna Khanjer

Hilda min älskar diq mer.

Du e som en syrra som en storasyster!<33

Utan diq e det ingen mig, när jag sover tänker jag på diq!<3

Du gör allt det jag vill ha!<3

Man kan inte lämna sin syrra!!<33

Älskar din fina text!<333333

2010-08-29 @ 19:49:58
Postat av: Hanna

Vad gör du?=)

/hannazlife!

2010-08-29 @ 20:12:23
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Getoari Kari

tjenna tjenna jag 25 år snella vi har samlag

2012-07-10 @ 23:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0