cdhskcwpdsfkidvrå-

Hejhej, vakna precis, gårdagen va perfekt(y)
Först så vakna jag xd
och så va det träning men jag trode det var samma tid men näe!
för jag hade inte fått ngt mail om tiden -.-
så ringde jag fridas pappa så svarade hennes lillebror xd
och han sa att frida hade åkt för längesen och att träningen började klockan 16.00 och då va klockan typ kvart över -.-
men iaf jag hann dit :):)
det sista vi gjorde va att springa slingan, vi ska ta tiden några gånger för att se hur mycket vi förbättrar oss och så, jag va först hela vägen (a) men sen så när det va typ 10 meter kvar så sprang Carin förbi, menmen hon va typ bara en sekund före :)
Jag sprang på ca 6.35  men imed att jag kom direkt efter carin och hon fick 6.30
så Anna sa att hon hade inte hunnit trycka elr ngt sånt ;s så det skiljde igentligen bara ngn sekund.
Iaf sen så stack jag hem å duscha och så, och så vid sju så cyklade jag och mötte Simone och Hanna, å cyklade till vinåvallen. Haahha, jag svängde in i en skog och vänta tills dom körde för bi och jag cyklade precis efter dom typ nästan hela vägen men sen märkte dom mig ;o elr Simone först dåå xd
Men iaf när vi kom så va vi lite med Ola och kollade på p 98ornas träning och sen ringde Joel och prata med han lite och fortsatte kolla.
Sen när träningen jämte va klar så spelade vi fotboll, Jag, Simone, Hanna, Erik, Adam, Vilgot,Jenny i början tror det va ngn mer sen kom matte och jossan. Sen kom Isak , Sebastian och ngn mer trorja, cp minne.
Och sen stack jag, Hanna och Simone hem.
Iaf hade sjukt kul !
Typ bara en vecka kvar av sommarlovet så jävla tråkigt -.-

Simone och Hanna jag älskar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0